kriz

Ridsport&Gaming

Kategori: Allmänt

Jag vill tacka Svt för ridsporten denna helgen. Det värmde mitt hästhjärta att få se hästhoppning på tv, på bra sändningstider dessutom! Tack än en gång. =)
Jag hoppas att ni visar alla tävlingar under Falsterbo veckan. Åtminstonde visa det mesta på Svtplay eller liknande. Då pratar jag för alla hästhjärtan som inte har möjlighet att ta sig dit av 
olika anledningar. Jag får hoppas att ni kan ge oss detta <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förutom att få se fantastiska hopptävlingar på tv så har jag spenderat tid till Diablo.
Season 13. Jag provade en annan karaktär som är riktigt häftig. Necromancer. Jag har inte hunnit så långt än, är bara på  level 15. Jag började med bounties och nu hade jag tänkt börja "omfrån början". Så får se hur det leder och om jag fortfarande tycker om min nya karaktär. Än så länge är jag inte besviken! Denna karaktär håller på med dödens magi. Jag fick direkt koppling till en bok, Oneiros av Markus Heitz. Boken handlar om death sleepers. Kort och gott när en death sleeper sover dödar den allt omkring sig. Vilket gjorde att min Necromancer fick heta Konstantin. En huvudkaraktär i Oneiros. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: