kriz

Lördag

Kategori: Allmänt

Att börja morgonen med att söka jobb känns bara så deprimerande. Tur att gott kaffe håller en på gott humör.
 
Mysig lördag där solen skiner. Dock tar folkförbin över, att gå en sväng känns sådär lockande. I och med att jag nyligen flyttat ifrån Malmö där jag har bott i över 20år. Jag kunde mina gångstigar och jag visste på ett ungefär vart folket visstades när vädret tilltala.
Egentligen ska jag inte jämföra en storstad med en byahåla, det är en stor skillnad på befolkningen men här har jag inte bekantat mig med nya gångstigar och folket här är så trevliga att de oftast hälsar när de går förbi, det gör mig obekväm och det är något jag helst vill undvika. ;)
 
Jag kanske kommer ut lite senare, får se hur mycket mod jag kan samla ihop. Det är lättare när sambon är med, då känner jag mig säker. Just nu är han iväg och spelar raketsporten padel. Det är jätte kul med Padel! Brukar träna med sambon 1 gång i veckan. Och det händer att jag hoppar in som reserv när de är en man kort. 
Idag blev det inte så. Jag får hoppa på *Mr Cross med en Walking Dead tidning och köra lite annan hemmaträning. Det är soft bara det! Tycker om att röra på mig. Jag är dock en blandning, är extremt lat samtidigt som jag konstant vill röra på mig ^^ . Någon som känner igen sig?
 
 
*Mr Cross är våran Crosstrainer.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: