kriz

Drygt 5år senare..

Kategori: Allmänt

Hehe Hej.
 
Blogga är ju kul om man gör det. Har bloggat fram och tillbaka alldeles för länge. 
Läste mitt senaste inlägg 131220, det var ett bra tag sedan! Skulle börja blogga igen. Gick ju sådär bra.
 
Lämnar det där.
 
 
Jag hade behövt tips på roliga jobb. En arbetsplats som är stabil. Precis innan jul gick det bolaget jag jobba för i konkurs. Jag jobbade med mat. Skitkul! Dock jävligt drygt att vi va kort med personal ALLTID. Det skapa extrema problem speciellt om någon blev sjuk. Hela världen gick under typ. Nej där fanns inte utrymme till fler anställda ur ekonomisk synvinkel. 
 
Tänk om man finner en arbetsplats som man trivs så pass bra på att man kan stanna där i minst 10 till 30 år. Det hade inte varit fel. Jag undrar dock hur många det är i dagens samhälle som trivs med sitt jobb? Procentuellt?
Eller åtminstonde tycker sitt jobb är helt okej men ser inte sin framtid där och tänker inte stanna där i 10år utan ser det mer som en mellanlandning.
 
 
     
 
        
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: